Thursday, December 2, 2010

belajar menulis di blog...

2 disember 2010 pd pkul 2216..saat aku mncipta blog ini..tujuan aku wt blog ni bukan ske2 taw..aku nk luah kn  pe y aku rse selame ni.....n bile aku tgk mber2 aku ade blog...cm best jer...dieorg suh aku jd follower dieorg..aku pun xthu la pesal..hahahaha...eh!!aku lupe lak nk kenal kn dri..nme y ayh aku bg simple n bermkne..shazana shaharin..korg leh pgl aku sha..umo aku 20+1... :) hahaha..
now aku stdy kt POLISAS..poli kesayangn ku..da best poli in malaysia!!!u know wht...it just near to town..i really like it!!!wakakaka...senang aku nk kuar shoping...sbb aku shoppaholic n hoby aku ske kumpul kasut..especially brand SEMBONIA..aku pun xthu la npe aku ske sgt jename ni..hahaha..sbb die klasik sikit kot!!!!huhuh..ye la sgt...hahaha..

No comments:

Post a Comment